FAQ
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out, og derefter hente den igen, når det passer dig.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Parkering i hotellets gård: På Phoenix Copenhagen råder vi over nogle få parkeringspladser i hotellets gård. Parkering koster
Parkeringshus: Phoenix Copenhagen samarbejder med Jeudan parkeringshus i Dr. Tværgade 4.
Vi sælger et 24 timers abonnement til parkeringshuset for
For mere informations, besøg Jeudans egen hjemmeside
Må jeg tage min hund med?
Ja, dit kæledyr er mere end velkommen hos os. Din hund må være overalt på hotellet (dog ikke i vores restauranter og altid under dit opsyn). Fortæl os venligst, at du tager dit kæledyr med, enten på e-mail eller i selve bookingen, og så sørger vi for en lille godbid på værelset, når I ankommer.
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Hvis du mangler transport fra lufthavnen til vores hotel, kan du tage metroen direkte fra terminal 3 fra spor 2 mod Kongens Nytorv. Husk at købe din billet, inden du stiger på. Du kan stå af på Kongens Nytorv, hvorfra du har ca. 5 minutter på gåben til Phoenix Copenhagen. Tager du en taxa fra lufthavnen, tager turen cirka 30 minutter. Alle taxaer i København kører med taxameter og tager imod både dankort og de største internationale kreditkort. Hvis du mangler transport fra Oslobåden, kan du tage bus nr. 26 i retning mod Ålholm Plads. Du skal stå af Dronningens Tværgade/St. Kongensgade, hvorfra du har ca. 2 minutter på gåben til hotellet.
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt. Har du brug for hjælp til blandt andet bordreservation, transfer, parkering, bil- og cykeludlejning eller lokalkendte must-sees og spisesteder, er du meget velkommen til at henvende dig hos os.
Hvornår kan jeg træne i fitnesscentret?
Du kan træne gratis i vores fitnesscenter mellem kl. 06.00-22.00 alle ugens dage. Ønsker du adgang til centret uden for åbningstiden, kan du få adgang til centret ved at lukke dig ind med dit nøglekort. Vores fitnesscenter ligger i underetagen.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Køkkenet lukker 21:30
Er hotellet handicapvenligt?
Vi kan desværre ikke tilbyde handicapvenlige forhold eller værelser, da vi har til huse i en ældre bygning med høj bevaringsværdi og er derfor ikke velegnet til kørestolsbrugere på grund af trapper og smalle gange.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe på (+45) 3395 9500 eller skrive til phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk.
Kan jeg løbe en tur nær hotellet?
Ja, der er rig mulighed for at løbe en tur på de mange fortove og stier, der omgiver hotellet. I vores reception kan du hente et løbekort med ruter på tre, fem og syv kilometer. Løber du om morgenen mellem kl. 06.30-09.00, tilbyder vi gratis vand i lobbyen alle ugens dage.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.